badkamerarchitectuur

verkoopstyling

Sinds 2007 heeft Judith haar eigen ontwerpbureau. Na haar studies Bedrijfskunde en Japankunde heeft zij een aantal jaren als Europees marketingcommunicatie professional gewerkt. Tot zij besloot van haar passie haar beroep te maken. Na de opleidingen interieurstyling (Akademie Vogue) en interieurontwerpen richt zij nu fulltime huizen in. Inmiddels heeft ze meer dan 150 woningen verkoopklaar gemaakt in samenwerking met een tiental aktieve makelaars.

De tijd dat woningen zichzelf verkochten, ligt al weer enkele jaren achter ons. Toch is zij ervan overtuigd dat er wel degelijke beweging zit in de woningmarkt. Iedereen die bij de verkoop van een woning is betrokken, moet nu wel een stapje harder lopen. Judith hecht veel waarde aan de inbreng van alle partners in het verkoopproces: verkoper, makelaar en verkoopstyliste. `Samen kunnen we iedere woning de juiste verkoopboost gevenĀ“.

Sinds janauri 2014 hebben Judith en Roger hun krachten gebundeld. Het nieuwe brickmedia 2.0 biedt makelaars alle tools die de objecten in hun portefeuille meer presentatiekracht geven; van styling, full HD vastgoed films tot 2d/3d plattegronden en 360 graden fotografie.